رسوايي ديگري براي رژيم صهيونيستي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رسوايي ديگري براي رژيم صهيونيستي
نوشته شده در چهار شنبه 12 مهر 1391
بازدید : 450
نویسنده : حسین
رسوايي ديگري براي رژيم صهيونيستي
 

جام جم آنلاين: دادگاه مركزي رژيم صهيونيستي در شهر حيفا روز گذشته نظاميان صهيونيست عامل قتل راشل كوري را تبرئه كرد.

 
كوري، فعال صلح آمريكا و از اهالي شهر «المپيا» در ايالت واشنگتن بود كه در جريان تظاهرات مسالمت‌آميز عليه تخريب منازل فلسطينيان در شهر رفح واقع در جنوب غزه در سال 2003 توسط بولدوزر نظاميان صهيونيست زير گرفته شد. حكم غيرانساني و غيرمنصفانه ديروز دادگاه‌هاي صهيونيستي بار ديگر ماهيت نژادپرستانه و ضدحقوق بشري اين رژيم را آشكار ساخت.
 
به گزارش بي‌بي‌سي، ادود گرشون كه رياست اين دادگاه را برعهده داشت ضمن اعلام اين مطلب كه دولت و نيروهاي نظامي رژيم صهيونيستي نقشي در اين حادثه نداشته‌اند، عنوان كرد كه خانم كوري به حمايت از تروريست‌ها در يك منطقه جنگي پرداخته بود.
 
او همچنين اظهارداشت: راننده بولدوزر كوري را نديده و ديگر سربازان تمام تلاش خود را انجام دادند تا افراد عادي دور از آن محل باشند. گرشون همچنين حكم داد كه رژيم صهيونيستي نبايد هزينه يا جريمه‌اي را در اين زمينه بپردازد.
 
اين در حالي است كه خانواده كوري پيشتر خواستار پرداخت نمادين يك دلار براي صدمات وارده شده و مخارج قانوني بودند. آنها همچنين رژيم صهيونيستي را به قتل عمد دختر خود و عدم انجام يك تحقيق كامل و معتبر در اين زمينه متهم كرده بودند.
 
پدر و مادر راشل كوري روز گذشته به همراه دوستان و تعدادي از فعالان صلح از آمريكا به سرزمين‌هاي اشغالي آمده بودند تا حكم دادگاه را بشنوند. پس از اعلام اين حكم، خانم كوري در يك كنفرانس خبري اعلام كرد كه عميقا به‌خاطر شنيدن چنين حكمي متاسف و ناراحت شده است.
 
وي اظهار كرد: از همان ابتدا براي ما كاملا مشخص بود كه اين يك تحقيق پليسي ـ نظامي از سوي دستگاه و دولتي است كه به هر قيمتي حتي جان انسان‌ها، از نظاميان خود و اقداماتشان حمايت مي‌كند.وي افزود: اعتقاد دارم امروز نه‌تنها روز بدي براي خانواده ما، بلكه روز اسفناكي براي حقوق بشر، انسانيت و حكومت قانون بود.
 
طي اين سال‌ها خانواده كوري بيكار نبوده و شكايت‌هايي را عليه دولت رژيم صهيونيستي تنظيم كرده بودند. اولين تلاش آنها به سال 2005 بازمي‌گردد كه حسين ابوحسين از طرف خانواده راشل كوري، يك دادخواست مدني را مطرح و رژيم اسرائيل را مسوول قتل راشل معرفي كرد و تل‌آويو را به دليل ممانعت از برگزاري تحقيقات كامل و معتبر درخصوص اين پرونده متهم ساخت.
 
از نكات عجيب طي اين سال‌ها، سكوت معنادار مقامات آمريكايي در قبال اين حادثه‌ بود؛ به گونه‌اي كه تا به امروز هيچ واكنشي نسبت به قتل اين شهروند خود به دست نظاميان صهيونيست نداشته‌اند.
 
شرح ماجرا
 
اولين سفر راشل كوري به نواره غزه به سال 2002 بازمي‌گردد. وي پيش از آن نيز يكي از فعالان صلح در زادگاهش بود و از اعضاي جنبش خود مختاري بين‌المللي در حمايت از فلسطيني‌ها به شمار مي‌رفت.
 
راشل در سال 2003 به همراه تعدادي از اعضاي اين جنبش در تظاهراتي در شهر رفح در جنوب نوار غزه شركت كرد.
 
آنها به عنوان يك سپر انساني در مقابل نيروهاي نظامي صهيونيستي ايستادند كه قصد تخريب منازل فلسطيني‌ها در اين منطقه را داشتند.
 
نيروهاي نظامي صهيونيست ادعا كردند كه آن منطقه مورد استفاده شبه‌نظاميان بوده و تظاهرات‌كنندگان نبايد در آنجا حضور مي‌يافتند.
 
ارتش اين رژيم حتي پس از انجام تحقيقاتي اعلام كرد راننده بولدوزر، راشل كوري را نديده و وي به دليل فروريختن آوار جان خود را از دست داده است؛ اما اين ادعا با واكنش شديد دوستان و حاميان راشل مواجه شد. تصاوير مربوط به آن روز نشان مي‌داد كه راشل يك پيراهن نارنجي رنگ به تن داشت و كاملا ديده مي‌شد.
 
حملات صهيونيست‌ها به غزه
 
حملات گاه و بيگاه صهيونيست به نوار غزه همچنان ادامه داشته و هر روز قربانيان تازه‌اي مي‌گيرد. به گزارش ايسنا، جنگنده‌هاي صهيونيستي در ساعات اوليه صبح ديروز مناطق مختلف شهر غزه را بمباران كردند.
 
براساس اين گزارش، جنگنده‌هاي «اف 16» ارتش صهيونيستي چند فروند موشك را به سمت پايگاه الرنتيسي و مقر السفينه در شمال غرب غزه شليك كردند و لحظاتي بعد هم پايگاه بدر گردان‌هاي شهيد عزالدين قسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي حماس در وسط نوار غزه هدف اصابت سه فروند موشك قرار گرفت.
 
منابع مذكور خاطرنشان كردند كه صداي انفجارهاي مهيبي در اماكن مورد حمله شنيده‌اند و دود بلندي از محل وقوع حملات به هوا بلند شد كه تيم‌هاي امداد و نجات براي جستجوي قربانيان احتمالي حملات، خود را به محل حادثه رساندند.
 
گفته مي‌شود در حمله جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي به اين دو پايگاه امنيتي وابسته به جنبش حماس سه شهروند فلسطيني زخمي شدند.
 
از سوي ديگر، يك مقام نظامي اسرائيلي مدعي شد كه اين دو هدف براي ساخت و ذخيره‌سازي سلاح استفاده مي‌شد و اين حملات در انتقام‌جويي از حملات موشكي اخير از نوار غزه به اسرائيل بوده است.

کد خبر:136139 -    http://rajanews.com/detail.asp?id=136139


:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , ,
:: برچسب‌ها: رژیم نحس , صهیون ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
آرمین در تاریخ : 1391/7/12/3 - - گفته است :
سلام و خسته نباشی وبلاگ خیلیییییییییییییییییییی قشنگی داری اگر وقت کردی به من بیچاره هم سری بزن



www.asremusic.arisfa.com
پاسخ:حتما سر میزنم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: